Skip to main content
Besvarat

priser i Storbritannien

• 23 augusti 2022
  • 1 svar
  • 347 visningar

Hej, jag ska bo några månader i Storbritannien och jag undrar hur det är med priser. Som jag förstår är det samma priser för mig som i Sverige alltså inom Storbritannien? Men om jag ska ta emot sms/samtal eller skicka sms/ringa till/från Sverige, hur är det då?

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Desisidney!

Det stämmer bra, du använder ditt abonnemang i Storbritannien, precis som hemma i Sverige. Alltså så kan du ringa, sms:a och surfa i landet gratis, och även hem till Sverige! 😊

Befinner du dig dock i Sverige och ringer till Storbritannien, till ett engelskt nummer så kostar detta extra (2,40 kr/min).

Du kan läsa mer om det här, och se alla kostnader tydligt uppdelade. 😁

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • Svar
  • 24 augusti 2022

Hejsan @Desisidney!

Det stämmer bra, du använder ditt abonnemang i Storbritannien, precis som hemma i Sverige. Alltså så kan du ringa, sms:a och surfa i landet gratis, och även hem till Sverige! 😊

Befinner du dig dock i Sverige och ringer till Storbritannien, till ett engelskt nummer så kostar detta extra (2,40 kr/min).

Du kan läsa mer om det här, och se alla kostnader tydligt uppdelade. 😁

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies