Skip to main content
Besvarat

Sajed

  • 1 januari 2023
  • 1 svar
  • 59 visningar

مرحبًا ، لقد اشتركت في ثلاثة لمدة ثلاث سنوات ، وقبل ثلاثة أشهر طلبت إلغاء الاشتراك ، وأخبرني أحد الموظفين أنه في ديسمبر سينتهي الاشتراك. لماذا استلمت اليوم الإنترنت والإنترنت ، والاشتراك لم ينته اليوم هو 2 يناير. هل هذه عملية احتيال؟ شكرًا. 

Bäst svar av Karl Von Bredband

Hej!

Våra fakturor skickas ut i efterskott, vilket innebär att om ditt abonnemang upphör i December, så kommer fakutran du får i Januari att vara din sista.

Du ska även kunna bekräfta detta om du kollar på vilka datum faktureringen avser (kommer stå december), om det är för hela månaden eller bara en del av den.

Är du ändå osäker kan du höra av dig till vår abonnemangsavdelning på 0735 300 344 som hjälper dig vidare. Dom har öppet vardagar mellan 09:00 - 18:00. 😊

 

Hi,

Our invoices are always set for the previous month. Which means, if your subscription is supposed to end in December, your last invoice will be the one you receive in January. You should be able to confirm this by looking at the dates for what period the invoice is set. It should show December, and might only be to a specific date in December and not the entire month.

If you are still unsure, you can call our subscription department on 0735 300 344 that will help you with this. They are open on work-days between 09:00 - 18:00.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Karl Von Bredband
3Medarbetare
Forum|alt.badge.img+28

Hej!

Våra fakturor skickas ut i efterskott, vilket innebär att om ditt abonnemang upphör i December, så kommer fakutran du får i Januari att vara din sista.

Du ska även kunna bekräfta detta om du kollar på vilka datum faktureringen avser (kommer stå december), om det är för hela månaden eller bara en del av den.

Är du ändå osäker kan du höra av dig till vår abonnemangsavdelning på 0735 300 344 som hjälper dig vidare. Dom har öppet vardagar mellan 09:00 - 18:00. 😊

 

Hi,

Our invoices are always set for the previous month. Which means, if your subscription is supposed to end in December, your last invoice will be the one you receive in January. You should be able to confirm this by looking at the dates for what period the invoice is set. It should show December, and might only be to a specific date in December and not the entire month.

If you are still unsure, you can call our subscription department on 0735 300 344 that will help you with this. They are open on work-days between 09:00 - 18:00.


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies