Skip to main content
Besvarat

Varför 3 stängt av mitt internet?

  • 27 mars 2023
  • 1 svar
  • 258 visningar

Varför har 3 stängt av mitt internet när sista fakturan är betald på förfalladagen?

Bäst svar av frodrik91

Hejsan 🙂, @Snöppeljöns 

Om det inte är så att surfpotten tagit slut ? Det kan du se genom att logga in på mitt3 i app eller webbläsare .Bör ha fått ett sms om att det tagit slut om att möjlighet att fylla på så fall .

Och om fakturan är betalad , så som alla tidigare ( kan man också se på mitt3 att dom är gröna / står som betalade).

Så är det bra att kontakta 3 kundservice och se vad anledningen kan vara .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 27 mars 2023

Hejsan 🙂, @Snöppeljöns 

Om det inte är så att surfpotten tagit slut ? Det kan du se genom att logga in på mitt3 i app eller webbläsare .Bör ha fått ett sms om att det tagit slut om att möjlighet att fylla på så fall .

Och om fakturan är betalad , så som alla tidigare ( kan man också se på mitt3 att dom är gröna / står som betalade).

Så är det bra att kontakta 3 kundservice och se vad anledningen kan vara .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies