Skip to main content
Besvarat

abonnemang

• 27 april 2023
  • 2 svar
  • 93 visningar

Hej! 

Har obegränsad surf abbonemang idag, betalar 499 kr i månaden för det. På eran hemsida så står det att obegränsad surf kostar 399 kr i månaden. Min fråga är varför jag betalar mer för detta. 

Tack på förhand :)

Bäst svar av JeppePeppe

Hej @Emil bergberg!

Det låter som att du har en äldre abonnemangsform, då vi har sänkt vårt pris på våra abonnemang. Du kan kika i Mitt3 ifall du har bindningstid kvar - ifall du inte har bindningstid så går det att byta! 😊

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 27 april 2023

Hejsan 🙂, @Emil bergberg 

Vilken router är det du har ?

Zyxel 5103E eller Zyxel 7103 (Ute + Inomhusrouter) Alternativ . Inseego .

Låter som du har den förstnämnda . Och så fall så kanske du kan se på din specifikation vad dom övriga 100 kr är för kostnad .

/F

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 28 april 2023

Hej @Emil bergberg!

Det låter som att du har en äldre abonnemangsform, då vi har sänkt vårt pris på våra abonnemang. Du kan kika i Mitt3 ifall du har bindningstid kvar - ifall du inte har bindningstid så går det att byta! 😊

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies