Hej!
Har flyttat 2 mobilnummer till Tre.
Det ena funkar jättebra.
Det andra säger att ”Dina 10 MB är nu slut”
Dom skulle ha 20 eller 25 GB/st.
Hur går jag vidare?
Hej!
Har flyttat 2 mobilnummer till Tre.
Det ena funkar jättebra.
Det andra säger att ”Dina 10 MB är nu slut”
Dom skulle ha 20 eller 25 GB/st.
Hur går jag vidare?
Bäst svar av Qwirks
Logga in på Mitt3 så ser du vilken abonnemangsform du har på respektive abonnemang.
Om något av dem är fel (vilket det verkar vara) så kontaktar du 3Kundservice för att ändra det.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.