Skip to main content
Besvarat

surfmängd

  • 13 februari 2024
  • 2 svar
  • 156 visningar

  • Nykomling
  • 1 kommentar

Jag har ett abonnemang för 2 personer. Vi skulle dela på surfmängden. Nu får vi meddelande om att surfen är slut på telefon nr 2?

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Hacke!

Ledsen för sent svar. Har det löst sig ännu?

Det låter antingen som att huvudabonnemanget inte har obegränsad surf och att surfen nu tagit slut - alternativt att telefon nummer 2 inte aktivt delar surfen från huvudabonnemanget. Gällande detta, så är det bäst att kontakta oss så hjälper vi dig 😊

Kontakta oss här.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

2 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • Svar
  • 19 februari 2024

Hejsan @Hacke!

Ledsen för sent svar. Har det löst sig ännu?

Det låter antingen som att huvudabonnemanget inte har obegränsad surf och att surfen nu tagit slut - alternativt att telefon nummer 2 inte aktivt delar surfen från huvudabonnemanget. Gällande detta, så är det bäst att kontakta oss så hjälper vi dig 😊

Kontakta oss här.


  • Skribent
  • Nykomling
  • 1 kommentar
  • 19 februari 2024

Ja, fick hjälp av Phone House.


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies