Skip to main content
Besvarat

Avsluta abonnemang

  • 12 oktober 2024
  • 1 svar
  • 4996 visningar

Ni debiterar mig felaktigt för ett bredbandsabonnemang jag inte har.

Ni svarar inte i telefon så det går inte att säga upp.

Har varit kund hos er i 15 år men nu får det vara slut.

 

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan @Chris K! 👋

Vill du säga upp ditt abonnemang så kan du göra det hos vår abonnemangsavdelning. Det kan ha varit så att de hade stängt under tiden du försökte ringa. Här är deras kontaktuppgifter:

  • Nummer: 0735-300 344
  • Öppettider: 9.00 - 18.00 under helgfria vardagar

Hoppas att det går bättre att komma fram nu.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • Svar
  • 14 oktober 2024

Hejsan @Chris K! 👋

Vill du säga upp ditt abonnemang så kan du göra det hos vår abonnemangsavdelning. Det kan ha varit så att de hade stängt under tiden du försökte ringa. Här är deras kontaktuppgifter:

  • Nummer: 0735-300 344
  • Öppettider: 9.00 - 18.00 under helgfria vardagar

Hoppas att det går bättre att komma fram nu.


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies