Ni debiterar mig felaktigt för ett bredbandsabonnemang jag inte har.
Ni svarar inte i telefon så det går inte att säga upp.
Har varit kund hos er i 15 år men nu får det vara slut.
Ni debiterar mig felaktigt för ett bredbandsabonnemang jag inte har.
Ni svarar inte i telefon så det går inte att säga upp.
Har varit kund hos er i 15 år men nu får det vara slut.
Bäst svar av JeppePeppe
Hejsan
Vill du säga upp ditt abonnemang så kan du göra det hos vår abonnemangsavdelning. Det kan ha varit så att de hade stängt under tiden du försökte ringa. Här är deras kontaktuppgifter:
Hoppas att det går bättre att komma fram nu.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.