Besvarat
Hur får jag bort min SIM-kortsspärr?
Hej,
Spärrade nyligen mitt abonnemang eftersom att jag blev bestulen på min telefon. har nu köpt en ny telefon och har fått hem ett nytt SIM-kort, har även aktiverat det SIM-kortet. Men jag har fortfarande ingen möjlighet att ringa? Rösten i telefonen säger att jag antingen INTE har betalat min faktura (vilket jag definitivt har) eller att jag har kostnadskontroll? båda de alternativen stämmer inte in på mig. Hur ska jag gå tillväga? Har inte möjlighet att få en annan telefon då jag är iväg, så kan inte ringa. hur ska jag göra? Tycker det är konstigt att man inte kan aktivera telefon via sin egen sida... Snälla, är tacksam för snabbt svar!
Spärrade nyligen mitt abonnemang eftersom att jag blev bestulen på min telefon. har nu köpt en ny telefon och har fått hem ett nytt SIM-kort, har även aktiverat det SIM-kortet. Men jag har fortfarande ingen möjlighet att ringa? Rösten i telefonen säger att jag antingen INTE har betalat min faktura (vilket jag definitivt har) eller att jag har kostnadskontroll? båda de alternativen stämmer inte in på mig. Hur ska jag gå tillväga? Har inte möjlighet att få en annan telefon då jag är iväg, så kan inte ringa. hur ska jag göra? Tycker det är konstigt att man inte kan aktivera telefon via sin egen sida... Snälla, är tacksam för snabbt svar!
Bäst svar av Tristan
Hej Joep!
Om du har spärrat ditt abonnemang måste också spärren släppas för att du skall kunna nyttja det nya aktiverade SIMkortet.
Har du försökt med att nå Kundservice genom att ringa 300 i din mobil?
Ifall det inte fungerar och du inte har tillgång till någon annan telefon på vilken du kan nå Kundservice på 0735 300 400 föreslår jag att du tar kontakt med dem via chatten länkad nedan.
Chatt
Då bör du vara igång igen inom 10-15 minuter från när du får kontakt med Kundservice.
Visa originalOm du har spärrat ditt abonnemang måste också spärren släppas för att du skall kunna nyttja det nya aktiverade SIMkortet.
Har du försökt med att nå Kundservice genom att ringa 300 i din mobil?
Ifall det inte fungerar och du inte har tillgång till någon annan telefon på vilken du kan nå Kundservice på 0735 300 400 föreslår jag att du tar kontakt med dem via chatten länkad nedan.
Chatt
Då bör du vara igång igen inom 10-15 minuter från när du får kontakt med Kundservice.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.