Skip to main content
Besvarat

Har inte fått någon orderbekräftelse

  • 14 juli 2018
  • 1 svar
  • 433 visningar

Hej! Har beställt nytt abonnemang, men får ingen orderbekräftelse, betyder det att jag inte är godkänd i kreditkollen?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

Bäst svar av Jocke

Välkommen till 3Community @Lindas45!

Det kan vara en av orsakerna.

För att vara helt säker på vad som har skett i det här fallet, då rekommenderar jag dig att så snart du har möjlighet vända dig till vår kundservice.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 657 kommentarer
  • Svar
  • 16 juli 2018
Välkommen till 3Community @Lindas45!

Det kan vara en av orsakerna.

För att vara helt säker på vad som har skett i det här fallet, då rekommenderar jag dig att så snart du har möjlighet vända dig till vår kundservice.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies