Skip to main content
Besvarat

Spärrat abonnemang trots betald faktura

  • 8 november 2018
  • 1 svar
  • 303 visningar

Hej, mitt abonnemang blev spärrat den 6 november, fakturan är betalad och det står att den är betalad på Mitt3 appen men har inte fått bort spärren vad ska jag göra? Kan ju inte ringa till er så behöver få bort spärren mvh

Bäst svar av Tretin

Halloj @Theodorgranlund!

Har det ordnat sig med ditt abonnemang & spärren? :)

I normala fall brukar spärren släppas samtidigt som betalningen inkommer till oss. Om man betalat in med bankgiro kan det vara bra att veta att det brukar ta upp till 3 bankdagar innan den når mottagaren - vilket kanske är vad som dröjde i detta fall?
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Forum|alt.badge.img+9
  • Pensionerad Moderator
  • 407 kommentarer
  • Svar
  • 12 november 2018
Halloj @Theodorgranlund!

Har det ordnat sig med ditt abonnemang & spärren? :)

I normala fall brukar spärren släppas samtidigt som betalningen inkommer till oss. Om man betalat in med bankgiro kan det vara bra att veta att det brukar ta upp till 3 bankdagar innan den når mottagaren - vilket kanske är vad som dröjde i detta fall?

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies