Skip to main content
Besvarat

iTunes avgifter på fakturan

  • 16 december 2018
  • 1 svar
  • 303 visningar

Hej, jag har fått extra avgifter på mitt abonnemang utan att jag köpt något??? Varför har jag fått det!! Hur kan jag se vad jag har köpt? Det står bara köpt via Itunes men jag har inte köpt något?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Erik

Hej och varmt välkommen till 3Community!🙂

Det låter som att du har ställt in 3Faktura som betalsätt i AppStore. Vanligtvis kopplar man ett kreditkort till AppStore / Google Play för att kunna köpa appar och betala för prenumerationer, det finns dock ett annat alternativ som gör att dessa kostnader landar på din faktura istället. Du kan läsa mer om det i artikeln nedan:
Betala appar med mobilfakturan

Om du vill ändra betalningsmetod går det utmärkt att följa guiden som finns i artikeln.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Erik
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 681 kommentarer
  • Svar
  • 17 december 2018
Hej och varmt välkommen till 3Community!🙂

Det låter som att du har ställt in 3Faktura som betalsätt i AppStore. Vanligtvis kopplar man ett kreditkort till AppStore / Google Play för att kunna köpa appar och betala för prenumerationer, det finns dock ett annat alternativ som gör att dessa kostnader landar på din faktura istället. Du kan läsa mer om det i artikeln nedan:
Betala appar med mobilfakturan

Om du vill ändra betalningsmetod går det utmärkt att följa guiden som finns i artikeln.

Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies