Besvarat
Autogiro - får fortfarande faktureringsavgift
Hej
jag har autogiro men får fortfarande en faktura kostnad på 49 kr hur löser jag det?
vänligen
ingela Fondin
jag har autogiro men får fortfarande en faktura kostnad på 49 kr hur löser jag det?
vänligen
ingela Fondin
Bäst svar av Nils
Halloj! :-)
Detta beror på att SMS-avisering ej har aktiverats. Det är något som du kan aktivera smidigt direkt på Mitt3, alternativt kan kundservice göra det åt dig.
Om du loggar in på Mitt3 så kan du ändra det direkt under fliken Faktura.
En annan anledning kan vara att fakturan har skickats ut innan Autogirot blev aktiverat och man blir då debiterad, men nästkommande månader så får man istället ett SMS om hur mycket som dras och slipper då avgiften.
Visa originalDetta beror på att SMS-avisering ej har aktiverats. Det är något som du kan aktivera smidigt direkt på Mitt3, alternativt kan kundservice göra det åt dig.
Om du loggar in på Mitt3 så kan du ändra det direkt under fliken Faktura.
En annan anledning kan vara att fakturan har skickats ut innan Autogirot blev aktiverat och man blir då debiterad, men nästkommande månader så får man istället ett SMS om hur mycket som dras och slipper då avgiften.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.