Skip to main content
Besvarat

Autogiro har inte dragit betalningen

• 15 januari 2019
  • 1 svar
  • 415 visningar

Hejsan! Såg att mitt autogiro inte dragits från mitt konto och ser nu att räkningen är förfallen.
Har försökt betala den manuellt, men lyckas inte se om det gått igenom!
Hur går jag till väga utan att få en påminnelseavgift?

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

Bäst svar av Jocke

Hejsan @Robin Fajardo.

Du kan logga in på Mitt3 för att se om vi mottagit betalningen. Din bank bör också visa om pengarna dragits från ditt konto alternativt om dem står som reserverade.

Det går alltid att betala fakturan via Mitt3 också om du skulle föredra det. Eventuell påminnelseavgift avseende en faktura dyker upp på en framtida faktura i så fall.
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

Jocke
Pensionerad Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Pensionerad Moderator
  • 657 kommentarer
  • Svar
  • 17 januari 2019
Hejsan @Robin Fajardo.

Du kan logga in på Mitt3 för att se om vi mottagit betalningen. Din bank bör också visa om pengarna dragits från ditt konto alternativt om dem står som reserverade.

Det går alltid att betala fakturan via Mitt3 också om du skulle föredra det. Eventuell påminnelseavgift avseende en faktura dyker upp på en framtida faktura i så fall.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies