Skip to main content
Besvarat

Köp via mobil, iTunes

  • 30 oktober 2019
  • 5 svar
  • 220 visningar

Har återkommande itunes köp på samma summa, kan ej hitta ngt i mitt iTunes eller apple store eller ngt annat som det kan vara, hur kan Tre hjälpa mig att stoppa detta?

Goldie

 

[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till faktura[/i]

Bäst svar av JeppePeppe

Tjena @Goldie ! Välkommen hit till 3Community :nerd:

 

Hittade denna via Apples hemsida: https://support.apple.com/sv-se/HT204088

Den kanske kan hjälpa till att förtydliga vad köpet avser? :rainbow:

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38

Om du går in under Apple Id (ditt konto) på iPhone. Så kan du se prenumererationer och se om det kan vara typ "Spotify" eller liknande som hamnar där som köp. Ibland gör det sådant.

 

 


  • Registrerad användare
  • 30 oktober 2019

Hej, det finns inget där!


Chipsgeneralen
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+38

Hej, det låter väldigt märkligt. 

Vad är summan på? 

 

Om inte 3kundtjänst kan hjälpa till så skulle jag rekommendera att kontakta Apple direkt för att om dem kan se vad det kan vara som ligger under ditt konto 


  • Registrerad användare
  • 30 oktober 2019

119kr /månad


JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 31 oktober 2019

Tjena @Goldie ! Välkommen hit till 3Community :nerd:

 

Hittade denna via Apples hemsida: https://support.apple.com/sv-se/HT204088

Den kanske kan hjälpa till att förtydliga vad köpet avser? :rainbow:


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies