Mitt abonnemang är spärrat för en enligt er obetald faktura, jag betalade den i fredags, nu får jag då inte tillgång till mitt abonnemang direkt eftersom jag måste göra det via tre och den är ju redan betald. Måste jag vänta i två dagar trots den är betald innan jag fick detta spärrat?
Mvh Emelie Westrin
[b][Redigerat] - [/b][i]Ämnet har flyttats till faktura[/i]
Bäst svar av Pettersson
Hej,
om ditt abonnemang spärrats på grund av en obetald faktura tar det ca 2-3 bankdagar för att ditt abonnemang ska öppnas igen, om du betalar genom din bank. Betalar du via Mitt3 bör det endast ta några timmar.
Om ditt abonnemang inte fungerar under morgondagen kan du kontakta 3Kundservice som kan se över det vidare. Här hittar du kontaktuppgifter.
om ditt abonnemang spärrats på grund av en obetald faktura tar det ca 2-3 bankdagar för att ditt abonnemang ska öppnas igen, om du betalar genom din bank. Betalar du via Mitt3 bör det endast ta några timmar.
Om ditt abonnemang inte fungerar under morgondagen kan du kontakta 3Kundservice som kan se över det vidare. Här hittar du kontaktuppgifter.
Som standard skickas våra fakturor alltid via post till din adress. Har du en digital brevlåda via Kivra behöver du avregistrera oss från din digitala brevlåda direkt via Kivra eller deras kundservice.
För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte. Läs mer om vår cookiepolicy
För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.