Skip to main content
Besvarat

faktura

  • 23 september 2022
  • 3 svar
  • 80 visningar

Hejsan står att där är köp via mobil något sätt så man kan se vad som är köpt samt låsa så det ej går att göra köp via mobilen ?

Bäst svar av Pettersson

@Andreas0531 Hej,

 

om du loggar in på Mitt3 med Bank ID så kan du hämta en fakturaspecifikation och där se vilka kostnader som har fakturerats. Kundservice bör kunna hjälpa dig att se över möjligheter att spärra liknande köp eller sätta en beloppsgräns. Du hittar kontaktuppgifter här.

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

3 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2684 kommentarer
  • Svar
  • 23 september 2022

@Andreas0531 Hej,

 

om du loggar in på Mitt3 med Bank ID så kan du hämta en fakturaspecifikation och där se vilka kostnader som har fakturerats. Kundservice bör kunna hjälpa dig att se över möjligheter att spärra liknande köp eller sätta en beloppsgräns. Du hittar kontaktuppgifter här.


  • Nykomling
  • 1 kommentar
  • 2 oktober 2022

Jag betalar fakturan till Agustin 1060 kr varför inte öppna min abonnemang 


frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • 2 oktober 2022

Hejsan 🙂 , @Gillian 

Om det är fakturan som skulle betalas tidigare i veckan , för Augusti månad . Så kan det vara så att det är någon dag eller fler som är handläggningstid . Alternativ att man får kontakta kundservice så kan dom se över det hela.  Tyvärr stängt imon , men om du har nära till en 3Butik så funkar det också.


https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

Mvh F


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies