Hej
Det anges på senaste faktura: avgift 49 kr, men jag har anmält e-faktura. Hur ligger det till?
mvh T. Fredriksson
Hej
Det anges på senaste faktura: avgift 49 kr, men jag har anmält e-faktura. Hur ligger det till?
mvh T. Fredriksson
Bäst svar av JeppePeppe
Det logiska för mig var att som överallt ange autogiro, det bör räcka med det, som överallt annars. Nu kollade jag på Mitt3 och där står en av mina routers datakortsnummer angivet. Försöker byta där till mitt telefonnr. men det händer ingenting, samma router nr. är kvar. kan ni fixa det istället?
Beklagar strulet! För att få SMS-notis för fakturan så behöver du ha ett mobilnummer hos oss på Tre. I detta fall går det alltså inte att få SMS-notis.
Vad du kan göra istället är att ansöka om e-faktura via din internetbank - då dras det fortfarande på autogiro som du ansökt om, men du får själva aviseringen(faktureringen) som e-faktura och på så sätt 0 kr i faktureringsavgift.😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.
3Community är ett publikt forum. Vänligen dela inte känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.