Skip to main content
Besvarat

hur ser jag missade samtal på nätet

• 17 januari 2023
  • 1 svar
  • 286 visningar

Om jag tagit bort samtalslistan på telefonen - var hittar jag uppgifter om missade samtal via nätet?

Bäst svar av frodrik91

Hejsan 👋🏻 , @tandlakarehjalmarsson 

Beroende på om det är en iPhone eller Android telefon så kanske det finns några sätt att göra det på . Men är själv inte säker på något av dom , aldrig testat . 

Här kan möjligtvis vara något om det är en iPhone . Del 6 tex . Men som sagt så är de lite fix om man verkligen behöver få fram numret så att säga . 

https://www.fonedog.com/sv/ios-data-recovery/recover-deleted-call-history-from-icloud.html

Någon annan väg att gå , vet jag inte i dagsläget . Vad jag vet så finns inget sådant inbyggt . Android kanske har mer appar som kan göra recover än vad appstore för iPhone . 

Tror inte det finns någon missade samtal logg på nätet man kan komma åt . Kan vara så att även bara 3 kan se ringda samtal , men ej mottagna . Men värt och chansa på supporten och se om dom har en sådan funktion dom även kan se det i sina loggar . Svarade , missade eller ringda samtal 

/ f 

Visa original

1 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • Svar
  • 17 januari 2023

Hejsan 👋🏻 , @tandlakarehjalmarsson 

Beroende på om det är en iPhone eller Android telefon så kanske det finns några sätt att göra det på . Men är själv inte säker på något av dom , aldrig testat . 

Här kan möjligtvis vara något om det är en iPhone . Del 6 tex . Men som sagt så är de lite fix om man verkligen behöver få fram numret så att säga . 

https://www.fonedog.com/sv/ios-data-recovery/recover-deleted-call-history-from-icloud.html

Någon annan väg att gå , vet jag inte i dagsläget . Vad jag vet så finns inget sådant inbyggt . Android kanske har mer appar som kan göra recover än vad appstore för iPhone . 

Tror inte det finns någon missade samtal logg på nätet man kan komma åt . Kan vara så att även bara 3 kan se ringda samtal , men ej mottagna . Men värt och chansa på supporten och se om dom har en sådan funktion dom även kan se det i sina loggar . Svarade , missade eller ringda samtal 

/ f 

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies