Skip to main content
Besvarat

köp via mobil

  • 14 april 2023
  • 1 svar
  • 127 visningar

Hej 

jag har på faktura 2xgånger köp jag tror att det är iclude. Det fel att det två gånger. Vill fråga om näste månad kommer ni dra 2x? I så fall vill jag ta bort en. 
kan ni hjälpa mig med detta ?

Bäst svar av frodrik91

Hejsan 🙂, @Angelika Monika Kwasnica 

Gällande fakturafrågor så behöver man kontakta 3 Kundservice så hjälper dom dig i ditt ärende .

Här har du deras kontaktuppgifter.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

1 svar

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 1712 kommentarer
  • Svar
  • 16 april 2023

Hejsan 🙂, @Angelika Monika Kwasnica 

Gällande fakturafrågor så behöver man kontakta 3 Kundservice så hjälper dom dig i ditt ärende .

Här har du deras kontaktuppgifter.

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

/F


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies