Skip to main content
Besvarat

Köp via mobil på faktura

  • 15 augusti 2018
  • 6 svar
  • 1322 visningar

  • Registrerad användare
  • 2 kommentarer
Hur kan jag få köp via mobil på faktura när jag har inställning att alla köp ska gå via mitt bankkort?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till faktura

Bäst svar av Pettersson

Hej! Om du har en Android-telefon eller iPhone så kan du ställa in detta själv. Det görs oftast enklast om du öppnar app-butiken, går till inställningar och väljer att ändra betalningsmetod. Där bör du då kunna välja via mobilfaktura eller kort. :)

Hittar du?
Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

6 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2683 kommentarer
  • Svar
  • 15 augusti 2018
Hej! Om du har en Android-telefon eller iPhone så kan du ställa in detta själv. Det görs oftast enklast om du öppnar app-butiken, går till inställningar och väljer att ändra betalningsmetod. Där bör du då kunna välja via mobilfaktura eller kort. :)

Hittar du?

  • Skribent
  • Registrerad användare
  • 2 kommentarer
  • 15 augusti 2018
Jag har gjort det men ändå fick jag på telefonfakturan 😮

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2683 kommentarer
  • 15 augusti 2018
jedun skrev:
Jag har gjort det men ändå fick jag på telefonfakturan :o


När var det dessa köp gjordes? Alla köp som görs kommer på fakturan månaden efter, så det är ju en viss fördröjning. Kan det ha med detta att göra? 🙂

  • Skribent
  • Registrerad användare
  • 2 kommentarer
  • 15 augusti 2018
Alltid haft inställningen.. Men ska kolla om det blivit ngt tok då jag har Nordea och då kan det strula..

  • Registrerad användare
  • 1 kommentar
  • 28 oktober 2019

Hejsan!

Jag har fått två fakturor från mitt 3 att jag köp via mobil, men jag köper inget 😡och nu de stoppa min mobil för att jag inte betalat faktura.

Jag vill inte betalar facktur för köp och jag köper inte 😡😡😡😡😡

Snälla svara mig och visa mig va köpa jag.

Tack.

Shahed  


JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • 29 oktober 2019

Hejsan @ShHed Najjar ! Välkommen hit till 3Community :rainbow:

 

Tråkigt att höra att fakturan varit otydlig. Tyvärr kan inte vi se över din enskilda faktura här, utan i sånt fall behöver du höra av dig till kundservice. Tryck här för att kontakta dem.

 

Det kan ofta röra sig om prenumerationer (exempelvis Spotify, Netflix, Spel med mera) som lägger sig på mobilfakturan. Ifall du kontaktar kundservice enligt ovan så kan vi kika närmre på det :smiley:


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies