Skip to main content
Besvarat

Byta namn på abonnemang

• 14 november 2024
  • 4 svar
  • 44 visningar

Önskar byta namn på ett vakant abonnemang som vi har hos Er.

Det gäller nummer: 07XX-XXX-XXX och namnet ska vara Pontus Stjern.

Jag får felmeddelande när jag försöker hela tiden.

Bäst svar av JeppePeppe

Hejsan!

Jag har plockat bort numret som du skrev - tack för att du flaggade @agpath! 💛

Vad konstigt att det inte går att ändra namnet på abonnemanget. Hur är du inloggad på Mitt3? Kan vara så att du behöver logga in med BankID (om du inte redan gjort det).

Fungerar det fortfarande inte, så rekommenderar jag att kontakta vår kundservice här så hjälper dem dig med det 😊

Visa original
Hjälpte inlägget dig med din fråga?

4 svar

Forum|alt.badge.img+18
  • Hjälte
  • 370 kommentarer
  • 14 november 2024

Hej! Skriv inte personuppgifter i ett öppet forum. Du behöver ringa supporten, vi här är vanliga kunder/användare (med några undantag).

Visste inte att 3 tar hjälp av sina egna kunder för att lösa saker, men det är ju också ett sätt…

Tack för påminnelsen :-)

Forum|alt.badge.img+18
  • Hjälte
  • 370 kommentarer
  • 14 november 2024

Det är som sagt ett öppet forum för alla kunder. Oavsett så ska man inte skriva personuppgifter här. Forumet går att läsa utan att vara inloggad.

JeppePeppe
Community Manager
Forum|alt.badge.img+37
  • Community Manager
  • 1405 kommentarer
  • Svar
  • 14 november 2024

Hejsan!

Jag har plockat bort numret som du skrev - tack för att du flaggade @agpath! 💛

Vad konstigt att det inte går att ändra namnet på abonnemanget. Hur är du inloggad på Mitt3? Kan vara så att du behöver logga in med BankID (om du inte redan gjort det).

Fungerar det fortfarande inte, så rekommenderar jag att kontakta vår kundservice här så hjälper dem dig med det 😊

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies