Besvarat

Hur säger jag upp 3Trygg?

  • 11 July 2021
  • 8 svar
  • 9323 visningar

Hur säger jag upp mitt 3Trygg? 

icon

Bäst svar av Emanuel 14 July 2021, 10:31

Visa original

8 svar

Användarnivå 5
Emblem +9

Hejsan @Felmlin 

Du kan säga upp din 3Trygg försäkring via Mitt3 eller genom att kontakta vår kundservice. 

Var på Mitt3 gör jag det? 

Användarnivå 5
Emblem +9

När du loggar in på Mitt3 så ser du ditt abonnemang på framsidan av hemsidan. Tryck på ikonen med en pil. Tryck sedan in dig på “redigera” och därefter kan du välja 3Försäkring och säga upp den via den vägen. Du kan även kontakta vår kundservice om du önskar att säga upp den. 

Nej det hjälper inte. Går inte att hitta var jag säger upp denna försäkring sOm jag inte ens från första början. Det BÖR vara lika lätt att säga upp något som att ”få” något. Nu får jag lov att ringa upp er och ta ytterligare av min tid för något jag inte alls vill ha! Riktigt dåligt 

Användarnivå 7
Emblem +40

@Felmlin Hej,

du borde kunna hantera det här: https://www.tre.se/mitt3/Abonnemang/Abonnemangshantering/

Logga in, välj det abonnemang som det gäller och sedan bläddrar du ner till “Hantera dina tjänster”, trycker på det och där “Avbeställ” vid 3Trygg. 

Användarnivå 7
Emblem +36

@Felmlin Har du sett det via Mitt3 som @Pettersson beskrev i sin kommentar? 

Ledsen att det varit klurigt, hoppas att du fått det löst i din kontakt med vår kundservice/ om det gick att hitta via Mitt3 :blush:

Hur kan det vara så omöjligt att fixa så det är lätt att säga upp en försäkring. Går inte hur jag än gör på eran hemsida eller på mitt3. Varit i kontakt med kundtjänst som lovat att ta bort den i november och jag betalar för det fortfarande nu i Januari. FIXA TILL DET SÅ ÄVEN DE BLIR LÄTT ATT TA BORT. 

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @Fofo 

Vad jag vet , så har funktionen funnits tidigare . Men kan ha varit så att funktionen har försvunnit när man gjort någon uppdatering / förändring för hela Mitt3 Upplevelsen i webbläsare & Appen . Och därefter behövt utveckla funktionen på nytt.

Och så som det ser ut , så verkar det vara med i planeringen att den ska återkomma . Men just för stunden så måste man gå via kundservice för att få hjälp med det.Telefon , möjligtvis om det går att lösa via chatt kontakt. Eller om man har vägarna förbi en 3Butik.

 

 

/F

Svara