Besvarat

Lösenord för Mitt3

  • 26 April 2019
  • 4 svar
  • 1100 visningar

Under alla år som jag varit kund hos Tre har jag varit tvungen att begära nytt lösenord varje gång jag skall logga in på Mitt 3. Mycket irriterande! När jag fått det nya lösenordet loggar jag in och det fungerar - däremot inte gången därefter! Jag kan omöjligt vara den enda som drabbas av detta problem. Är van datoranvändare sedan 1980 och har aldrig stött på detta hos något annat företag. Har ni något förslag på hur man ska komma tillrätta med detta problem.

För övrigt är Tre:s hemsida/Mitt 3 sällsynt användarovänligt, trögt och ostrukturerat. Det saknas även möjlighet att komma i kontakt med Tre.se via mail från hemsidan, detta trots att vi skriver 2019!

Vore intressant att få ta del av vad Tre kallar "entusiastiska kunder" och deras erfarenheter som kund.

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till våra tjänster och appar - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Chipsgeneralen 26 April 2019, 16:34

Visa original

4 svar

Användarnivå 7
Emblem +38
Hej, jag tror att jag kan gå under epitet ”entusiastisk”

men har egentligen bara bra erfarenheter, allt från att beställa sim till duktiga medarbetare!

men om du vill undvika problem med lösenord kan du nuförtiden logga in med hjälp av bank-id.

Ang Mail så finns det chatt. Men det finns en mejl till kundombud om man vill komma i kontakt med dem på så sätt.
Eftersom det finns både chatt/telefon/forumet så tror jag att tanken är att det finns många sätt att kontakta 3 på.

på detta Forum finns det väldigt många begåvade 3-arbetare som hela tiden håller sig uppdaterade och tar i problem/andra saker som rör 3.
Användarnivå 7
Emblem +10
Hej @Magga och välkommen till 3Community!

Jag är helt med på vad du menar och förstår frustrationen, men som @Chipsgeneralen skriver kan du numera logga in med BankID vilket är mycket enklare och säkrare. Gällande designen och funktionaliteten på Mitt3 så har vi ett vasst team som jobbar på en helt ny version av Mitt3, både för webben och appen i mobilen. Så det kommer! ☺️

Det finns många sätt att komma i kontakt med mina kollegor; Telefon, Chatt, Facebook, Messenger, Twitter och inte minst mail. Denna kanal används främst när chatten är stängd, men det går lika bra att maila när som egentligen.


@Chipsgeneralen Tack för de fina orden! 😊

Vad är mailadressen till kundtjänst?

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @UffeP

Är ditt ärende något vi på forumet kan hjälpa dig med ?

https://www.tre.se/support#kontaktaoss → Skicka mejl “Ovanför till Chatten “ .

Behöver du snabbare hjälp med ditt ärende . Så skulle jag föredra att kontakta via Chatten . Alternativ på telefon .Beroende på vad ärendet gäller.

Här har kontaktuppgifter . Chatt , Telefon & mejl.

https://www.tre.se/support-mejl

/F

Svara