Skip to main content
F.A.Q.

Spåra beställning

  • 16 september 2021
  • 0 svar
  • 17395 visningar
Spåra beställning
Trelin

Har du beställt en ny mobil och vill veta när den kommer fram? Nu kan du enkelt se och följa din beställning via Mitt3.


Så här gör du:

  1. Logga in på Mitt3 och välj Mina beställningar
  2. Nu ser du dina beställningar med tillhörande spårnings-ID när paketet skickats från oss.
Klicka på bilden för att förstora

 

Vad betyder orderns status?

  Beställning Mottagen: Vi har tagit emot din order och lagret kommer inom kort hantera din beställning
  Packas: Lagret håller på att packa din beställning och skickar det inom kort
  Skickad: Ditt paket har lämnats över till vår logistikpartner och är på väg till dig
  Levererad: Paketet har hämtats ut
 

 

Vanliga frågor

 

Varför kan jag inte se Mina beställningar?

Visa

För att se beställningar behöver du vara administratör och logga in med BankID eller E-post.
Dessa beställningar syns inte i Mitt3:

  • Förlängning av abonnemang utan hårdvara
  • 3Växel
  • Specialordrar 3Företag.

 

Jag har fått ett “spårnings-ID” men kan inte se någon leveransinformation.

Visa

 Det beror på att din order precis har förberetts för leverans, och har ännu inte plockats upp av postnord. Så fort dem registrerat dit paket, så kommer den att dyka upp.
Se bild nedan:

 

 

Det har gått mer än 24 timmar och jag kan inte se min beställning.

Visa

Om du som abonnemangsägare inte kan se din beställning på Mitt3 efter 24 timmar, kontakta Kundservice för att få hjälp. Lägg inte en ny beställning innan du kontaktat oss.

 

“Ej i lager”, vad innebär det?

Visa

Det innebär att vi inväntar leveransinformation från tillverkaren. Vi vet inte när vi får in just din mobil i lager, och heller inte när den skickas till dig.

Kundservice har heller ingen mer information än den som står inne på Mitt3.

 

Ge oss feedback.
Vi jobbar kontinuerligt för att förbättra upplevelsen för dig som kund och vill höra vad du tycker. Tveka inte att klicka på Feedback knappen på Mitt3 och dela dina tankar med oss. 

Hjälpte inlägget dig med din fråga?
Det här ämnet är stängt för kommentarer

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies