Har du beställt en ny mobil och vill veta när den kommer fram? Nu kan du enkelt se och följa din beställning via Mitt3.
Så här gör du:
- Logga in på Mitt3 och välj Mina beställningar
- Nu ser du dina beställningar med tillhörande spårnings-ID när paketet skickats från oss.
Vad betyder orderns status?
Beställning Mottagen: Vi har tagit emot din order och lagret kommer inom kort hantera din beställning
Packas: Lagret håller på att packa din beställning och skickar det inom kort
Skickad: Ditt paket har lämnats över till vår logistikpartner och är på väg till dig
Levererad: Paketet har hämtats ut
Vanliga frågor
Varför kan jag inte se Mina beställningar?
För att se beställningar behöver du vara administratör och logga in med BankID eller E-post.
Dessa beställningar syns inte i Mitt3:
- Förlängning av abonnemang utan hårdvara
- 3Växel
- Specialordrar 3Företag.
Jag har fått ett “spårnings-ID” men kan inte se någon leveransinformation.
Det beror på att din order precis har förberetts för leverans, och har ännu inte plockats upp av postnord. Så fort dem registrerat dit paket, så kommer den att dyka upp.
Se bild nedan:
Det har gått mer än 24 timmar och jag kan inte se min beställning.
Om du som abonnemangsägare inte kan se din beställning på Mitt3 efter 24 timmar, kontakta Kundservice för att få hjälp. Lägg inte en ny beställning innan du kontaktat oss.
“Ej i lager”, vad innebär det?
Det innebär att vi inväntar leveransinformation från tillverkaren. Vi vet inte när vi får in just din mobil i lager, och heller inte när den skickas till dig.
Kundservice har heller ingen mer information än den som står inne på Mitt3.
Ge oss feedback.
Vi jobbar kontinuerligt för att förbättra upplevelsen för dig som kund och vill höra vad du tycker. Tveka inte att klicka på Feedback knappen på Mitt3 och dela dina tankar med oss.