F.A.Q.

Spåra beställning

  • 16 September 2021
  • 0 svar
  • 1568 visningar
Spåra beställning
Användarnivå 7
Emblem +10
  • Community Manager
  • 721 kommentarer

Har du beställt en ny mobil och vill veta när den kommer fram? Nu kan du enkelt se och följa din beställning via Mitt3.

 

Spåra din beställning

 

 1   Logga in på Mitt3 och välj Mina beställningar

 2   Tryck på Se orderdetaljer

 3   Scrolla ned och tryck på Spåra ditt paket

:mag: Förstora bilden

 


 

Vanliga frågor

 

Varför kan jag inte se Mina beställningar?

För att se beställningar behöver du vara administratör och logga in med BankID eller E-post.
Dessa beställningar syns inte i Mitt3:

 - Förlängning av abonnemang utan hårdvara
 - 3Växel
 - Specialordrar 3Företag.

 

Det har gått mer än 24 timmar och jag kan inte se min beställning.
Om du som abonnemangsägare inte kan se din beställning på Mitt3 efter 24 timmar, kontakta Kundservice för att få hjälp. Lägg inte en ny beställning innan du kontaktat oss.

 

Hur tolkar jag orderns status?

 Mottagen: Vi har tagit emot din order och lagret kommer inom kort hantera din beställning
 Packas: Lagret håller på att packa din beställning och skickar det inom kort
 Skickad: Ditt paket har lämnats över till vår logistikpartner och är på väg till dig
 Levererad: Paketet har hämtats ut

 

Obekräftad leveranstid, vad betyder det?

Det innebär att vi inväntar leveransinformation från tillverkaren. Under denna period kommer vi med jämna mellanrum uppdatera dig om status via SMS. 

 

Ge oss feedback.
Vi jobbar kontinuerligt för att förbättra upplevelsen för dig som kund och vill höra vad du tycker. Tveka inte att klicka på Feedback knappen på Mitt3 och dela dina tankar med oss. 


Detta ämne har stängt för kommentarer