F.A.Q.

Spåra beställning

  • 16 September 2021
  • 0 svar
  • 12767 visningar
Spåra beställning
Användarnivå 3

Har du beställt en ny mobil och vill veta när den kommer fram? Nu kan du enkelt se och följa din beställning via Mitt3.


Så här gör du:

  1. Logga in på Mitt3 och välj Mina beställningar
  2. Nu ser du dina beställningar med tillhörande spårnings-ID när paketet skickats från oss.
Klicka på bilden för att förstora

 

Vad betyder orderns status?

  Beställning Mottagen: Vi har tagit emot din order och lagret kommer inom kort hantera din beställning
  Packas: Lagret håller på att packa din beställning och skickar det inom kort
  Skickad: Ditt paket har lämnats över till vår logistikpartner och är på väg till dig
  Levererad: Paketet har hämtats ut
 

 

Vanliga frågor

 

Varför kan jag inte se Mina beställningar?

För att se beställningar behöver du vara administratör och logga in med BankID eller E-post.
Dessa beställningar syns inte i Mitt3:

  • Förlängning av abonnemang utan hårdvara
  • 3Växel
  • Specialordrar 3Företag.

 

Jag har fått ett “spårnings-ID” men kan inte se någon leveransinformation.

 Det beror på att din order precis har förberetts för leverans, och har ännu inte plockats upp av postnord. Så fort dem registrerat dit paket, så kommer den att dyka upp.
Se bild nedan:

 

 

Det har gått mer än 24 timmar och jag kan inte se min beställning.

Om du som abonnemangsägare inte kan se din beställning på Mitt3 efter 24 timmar, kontakta Kundservice för att få hjälp. Lägg inte en ny beställning innan du kontaktat oss.

 

“Obekräftad leveranstid”, vad betyder det?

Det innebär att vi inväntar leveransinformation från tillverkaren. Under denna period kommer vi med jämna mellanrum uppdatera dig om status via SMS. 

 

Ge oss feedback.
Vi jobbar kontinuerligt för att förbättra upplevelsen för dig som kund och vill höra vad du tycker. Tveka inte att klicka på Feedback knappen på Mitt3 och dela dina tankar med oss. 


Det här ämnet är stängt för kommentarer