Skip to main content
ozzian
Skillad
January 18, 2022
Fråga

3 Svar Smart visuell röstbrevlåda

• January 18, 2022
  • 2 svar
  • 290 visningar

Hej,

Har iPhone 13 som har den fantastiska möjligheten att erbjuda en virtuell röstbrevlåda, har använt den ett tag men kan se att jag debiteras 19:- per månad för 3 Svar Smart, en tjänst som ska vara gratis enligt hemsidan för oss m fastprisavtal.

Kundtjänst hävdar att tjänsten 3Svar Smart nu kostar 19.- för alla men att den virtuella röstbrevlådan ska fungera iaf. Min fungerar enbart när jag har tjänsten 3Svar Smart aktivt.

Fler i liknande situation?

2 svar

Superhjälte
January 18, 2022

@ozzian Jag betalar inte för tjänsten - men det fungerar ändå 😅 Det kanske är fel för mig eller så är det något knasigt för dig? Jag har även en iPhone 13 och ett 3Surfa-abonnemang. 

Verkar finnas ganska begränsad information om 3Svar Smart på hemsidan och hur det ska ingå osv. 

Har mitt svar hjälpt dig? Gilla eller markera som bästa svar för att hjälpa andra 🤓
JeppePeppe
Community Manager
Community Manager
January 18, 2022

Halloj @ozzian!

Såg att du skrev till mig, men jag uppdaterar även med svaret i denna tråd så att andra kan hitta rätt :slight_smile:

Jag har undersökt saken, och det är minst sagt märkligt. Det svar jag fått är att det mycket riktigt ska ingå ifall du använder iPhone - du ska då varken betala för tjänsten eller manuellt lägga in den på mitt3.

I detta fall behöver vi ordna en felanmälan via vår teknisk support som du når på 0735-300 400 - då kan de felanmälan detta till våra tekniker som i sin tur försöker ordna det :thumbsup:

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.