Fråga

3 Svar Smart visuell röstbrevlåda

  • 18 January 2022
  • 2 svar
  • 153 visningar

Hej,

 

Har iPhone 13 som har den fantastiska möjligheten att erbjuda en virtuell röstbrevlåda, har använt den ett tag men kan se att jag debiteras 19:- per månad för 3 Svar Smart, en tjänst som ska vara gratis enligt hemsidan för oss m fastprisavtal.

 

Kundtjänst hävdar att tjänsten 3Svar Smart nu kostar 19.- för alla men att den virtuella röstbrevlådan ska fungera iaf. Min fungerar enbart när jag har tjänsten 3Svar Smart aktivt.

 

Fler i liknande situation?
 


2 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@ozzian Jag betalar inte för tjänsten - men det fungerar ändå 😅 Det kanske är fel för mig eller så är det något knasigt för dig? Jag har även en iPhone 13 och ett 3Surfa-abonnemang. 

 

Verkar finnas ganska begränsad information om 3Svar Smart på hemsidan och hur det ska ingå osv. 

Användarnivå 7
Emblem +36

Halloj @ozzian!

Såg att du skrev till mig, men jag uppdaterar även med svaret i denna tråd så att andra kan hitta rätt :slight_smile:

Jag har undersökt saken, och det är minst sagt märkligt. Det svar jag fått är att det mycket riktigt ska ingå ifall du använder iPhone - du ska då varken betala för tjänsten eller manuellt lägga in den på mitt3.

I detta fall behöver vi ordna en felanmälan via vår teknisk support som du når på 0735-300 400 - då kan de felanmälan detta till våra tekniker som i sin tur försöker ordna det :thumbsup:

Svara