Skip to main content

Hej,

Vi har precis bytt till 3 och vi har abonnemang på 50GB och 3 extra användare. De extra användare fick sms att surf är slut efter 10MB, och de 50GB är inte alls använt. Behöver vi aktivera eller göra något så att 3samla funkar? Vi köpte det redan med 3samla och på 3butik sa de att allt var aktiverat och skulle funka. Det är tråkig att 3 personer i familjen har inte internet nu. Att ringa tar 2 timmar och vi har inte tid när vi jobbar. Kan vi göra något på appen? Kan någon hjälpa oss?

Tack!

Hej 👋🏻 låter konstigt , är nog något som ligger fel i deras system . 
 

Du kan  ju Maila om du inte känner att du har tid med telefon tid . 

 

https://www.tre.se/privat/kundservice/kontakta-oss-0/mailformular/


Alternativt chatten som har öppet till tex 19 imorgon . Dom kanske kan hjälpa dig med den förhoppningvis lätta grej . 
 

https://www.tre.se/support

 
Annars är det nog butik eller telefon som gäller . För mig de fanns något om när det va mest tryck osv men fann ej den nu . Öppet till 18 iaf imon . 
 

@DanielleLins

 

Lycka till , hoppas det löser sig  :)

 

Med vänlig hälsning, F 


Lämna en kommentar