Besvarat

Ångra förnyelse av abonnemang via Viggo

  • 25 januari 2019
  • 1 svar
  • 500 visningar

Jag vill ångra en förnyelse av mitt abonnemang. Blev uppringd av en person som påstod att hon var från tre. På avtalet ser jag nu att det står Viggo. Har hört och läst så mycket negativt om dem så jag vill inte ha något antal via dem. Dessutom påstod att man kunde välja minst 10 GB surf varje månad bara. På eran hemsida ser jag att det finns både 2 och 5 GB.
Hur går jag tillväga? Jag vet att ångerrätten gäller i 14 dagar.

Mvh Sandra

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang
icon

Bästa svar av Nils 29 januari 2019, 10:30

Halloj Torsten!

Om du önskar ångra köpet kan du alltid ta kontakt direkt med Viggo som hanterar returen. Du når deras kundtjänst här: http://viggomobil.se/kundtjanst/

Gällande just 3Surfa 10GB kanske det var så att ni pratade om 3Världen? Det ingår nämligen endast på 3Surfa 10GB och uppåt.
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +10
Halloj Torsten!

Om du önskar ångra köpet kan du alltid ta kontakt direkt med Viggo som hanterar returen. Du når deras kundtjänst här: http://viggomobil.se/kundtjanst/

Gällande just 3Surfa 10GB kanske det var så att ni pratade om 3Världen? Det ingår nämligen endast på 3Surfa 10GB och uppåt.

Svara