Fråga

abonemang

  • 22 November 2023
  • 1 svar
  • 26 visningar

.


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan , @Matilda Rang 

Mobilabonnemang debiteras i efterskott, så det kan ju möjligtvis vara så att det är sista avbetalnings månaden för din telefon på denna fakturan.

Om du loggar in på Mitt3 på https://www.tre.se/ eller Mitt3 appen för Android / iPhones.Så kan du se på fakturan om den har blivit avbetald eller om det är någon månad kvar.

Så här ser det ut som ett exempel.

 

 

“Man kan förnya 3-4 månader innan bindningstiden löper ut som jag förstått det som , Men kan då bli att man får betala för dubbel hårdvara några månader om man skaffar en ny telefon & har några månader kvar på avbetalningen av befintliga.”

Så det kan vara bra att ta en koll på fakturan och se vad den visar. Har för mig att jag själv fick sådant mejl också , men kom inte ihåg om jag fick det 3-4 månader innan sista avbetalnings kostnaden eller om det var vid sista betalningen av telefonen.

Här är en liknande tråd sen tidigare , som är ungefär samma information.

Hoppas det kan svara på din fråga 😊

/F

Svara