Fråga

Abonnemang 3 extra användare

  • 23 August 2022
  • 1 svar
  • 395 visningar

Jag är tillagd som extra användare till abonnemanget 3 Flexibel 50 GB surf. Redan från början var det problem då jag inte hade någon tillgång till data. Det tog cirka en månad innan jag fick tillgång till det då det inte gick att lösa genom att ringa 3 eller ordna via BankID. Istället var huvudanvändaren tvungen att signera ett papper avtal och skicka in via post. Därefter fick jag tillgång till det. Nu har huvudabonnemanget överlåtits till en annan huvudanvändaren och det står att jag ska vara extra användare. Detta funkar dock inte och återigen har jag förlorat tillgång till datatrafik. Jag tycker det sköts dåligt iom att vi betalar för att ha den här tjänsten med extra användare och det framgick redan när vi skaffade abonnemanget att en extra användare skulle ingå. Så nu är det några veckors strul igen innan jag får tillgång till surf.


1 svar

Användarnivå 6
Emblem +40

Hejsan 🙂, @Malin L 

 

Det låter som extra abonnemanget har flyttat om en del . Speciellt där att “ Nu har huvudabonnemanget överlåtits till en annan och återigen förlorat “ . Verkar ju vara i den ändringen som problemet uppstod för dig som jag förstår på det hela .

Det bästa är att höra av sig till kundservice så dom får reda på det och kan bistå med ditt ärende så ska du nog se att det ordnar sig .

 

Det går att höra av sig till dom på telefon alternativ om du har nära till en 3butik .

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

Mvh F

Svara