Skip to main content
Fråga

Abonnemang

  • 23 september 2023
  • 3 svar
  • 55 visningar

Hej

Varför jag betalar jättemycket i fakturan. 
Jag var i Skärholmens tre butik och de kollade på min fakturan och de vises inte varför det blir så mycket och dom sa jag måste kontakta kundtjänst om ni har inget telefonnummer heller

frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 23 september 2023

Hejsan 👋🏻 , @Mubalagh 

Kundservice finns under support när du väljer meny på hemsidan . Kan se olika ut beroende på om du ser hemsidan i telefonen eller på en pc . 

Här har du kontaktuppgifter till Kundservice. 

https://www.tre.se/support#kontaktaoss

 

https://community.tre.se/faktura-50/saa-tyder-du-fakturan-12

Här har du information över hur man tyder sin faktura .

Har du inte Autogiro eller E-Faktura , så har du säkert en fakturakostnad för pappersfaktura . 

Här kan du ansöka för Autogiro eller E-Faktura och därmed slippa pappersfakturans avgift . 

https://community.tre.se/faktura-50/ansoek-om-autogiro-781

 

https://community.tre.se/faktura-50/ansoek-om-e-faktura-5097

Har du 3Trygg försäkring så visas den också på specifikationen . 
/ F 


  • Nykomling
  • 23 september 2023

Hej

Kan du skicka telefonnummer kundtjänst telefonnummer till mig angående abonnemang och fakturor


frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 23 september 2023

 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies