Skip to main content
Fråga

abonnemang

• 21 mars 2024
  • 5 svar
  • 32 visningar

Jag betalar 499 för mitt nuvarande abonnemang men ser att ni har det billigare i nuläget kan man på något sätt förnya det för att få ta del av er kampanj?

5 svar

Forum|alt.badge.img+36
  • Ambassadör
  • 380 kommentarer
  • 21 mars 2024

Om du inte har någon bindningstid är det bara att byta till det andra abonnemanget.

• Skribent
  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 21 mars 2024

Det är samma abonnemang så de jag vill göra är byta till den rabatterade versionen av samma abonnemang 

Forum|alt.badge.img+36
  • Ambassadör
  • 380 kommentarer
  • 21 mars 2024

Rent tekniskt är det nog en annan abonnemangsform även om den har ett liknande namn.

Har du bindningstid på ditt abonnemang?

• Skribent
  • Nykomling
  • 2 kommentarer
  • 21 mars 2024

Jag har ingen bindningstid kvar men när jag kollade på att byta abonnemang står det att abonnemanget jag har i nuläget är ca 150kr billigare än vad jag betalar i nuläget.

Forum|alt.badge.img+36
  • Ambassadör
  • 380 kommentarer
  • 21 mars 2024

Kontakta 3Kundservice imorgon så kan du få hjälp att byta till det lägre priset.

Lämna en kommentar

Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

Hantera cookies