Skip to main content
Fråga

abonnemang som inte fungerar

  • 2 mars 2024
  • 1 svar
  • 47 visningar

Vi har ett familjeabonnemang. Som ni vet så är man idag helt beroende av en fungerande mobil. Min sons abonnemang inom familjeabonnemanget har inte fungerat under en veckas tid. Ringer man kundservice så hänvisar ni till en butik, efter kontakt med butik hänvisar ni till kundservice, efter att varit i kontakt mm kundservice då hänvisar ni till butik som återigen hänvisar , ja, ni förstår, nu är det helg o ingen kundservice öppen, nu är Jag desperat 

1 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 2690 kommentarer
  • 4 mars 2024

@Magdalena.Rehnberg Hej,

 

vad är det som inte fungerar - finns det ingen täckning på abonnemanget? Fungerar det att ringa - men inte surfa, berätta lite mer om vad som inte fungerar och om det kommer några felmeddelanden eller liknande. Vilken telefonmodell är det som används? 


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies