Skip to main content
Nykomling
December 1, 2025
Besvarat

abonnemang spärrat

• December 1, 2025
  • 1 svar
  • 238 visningar

Jag undrar varför de har spärrat mitt abonnemang

Bäst svar av Limpen

Hej ​@William_B, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Att ditt abonnemang har spärrats kan bero på lite olika saker. Du kan läsa mer om detta och hur du gör för att spärren ska släppas här nedan:

Den vanligaste anledningen till att ett abonnemang spärras är på grund av obetald faktura. Om detta skulle vara orsaken i ditt fall rekommenderar jag att du betalar din faktura genom Mitt3 med Swish:

1. Logga in på Mitt3
  2. Klicka på fakturan som är försenad
  3. Klicka på “Betala”
  4. Välj Swish som alternativ och betala

Om du är osäker på vad som gäller i ditt fall rekommenderar jag att du kontaktar kundservice.

1 svar

Limpen
Community Manager
LimpenCommunity ManagerSvar
Moderator
December 1, 2025

Hej ​@William_B, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Att ditt abonnemang har spärrats kan bero på lite olika saker. Du kan läsa mer om detta och hur du gör för att spärren ska släppas här nedan:

Den vanligaste anledningen till att ett abonnemang spärras är på grund av obetald faktura. Om detta skulle vara orsaken i ditt fall rekommenderar jag att du betalar din faktura genom Mitt3 med Swish:

1. Logga in på Mitt3
  2. Klicka på fakturan som är försenad
  3. Klicka på “Betala”
  4. Välj Swish som alternativ och betala

Om du är osäker på vad som gäller i ditt fall rekommenderar jag att du kontaktar kundservice.

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.