Jag har varit kund hos er i snart 20 år. Jag har på senare år haft ert minsta abonnemang eftersom att jag numera bor utomlands, men ändå vill behålla mitt svenska nummer.
Fram tills den sista maj så betalade jag 34.30 SEK i månaden (49 SEK med en 30% i trogen kund rabatt (-14.70 SEK)) för ett abonnemang jag har använt korta perioder då jag besökt familj i Sverige.
I Juni betalade jag totalt 72.07 SEK för mina abonnemang(!):
58.50 för ett 3Litet 5Gb
19.32 för ett 3Mini
(och endast -5.80 i trogen kund rabatt)
Från och med Juli har mitt abonnemang kostat 99 SEK i månaden, helt utan trogen kund rabatt.
Jag har inte blivit kontaktad, varken via e-post eller på min inloggade vy (mitt 3), och fått dessa ändringar i mitt abonnemang förklarade för mig.
Jag är nu lite nyfiken på hur jag tre-dubblade min abonnemangs kostnad och dessutom förlorade min trogen kund rabatt.