Skip to main content
Nykomling
August 12, 2025
Besvarat

Ändra abonnemang till obegränsat inför utlandsresa

• August 12, 2025
  • 2 svar
  • 322 visningar

Hej jag behöver ändra min abonnemang tillfälligt för den här månaden dvs augusti för surf obegränsat 

Bäst svar av Limpen

Hej ​@Yasar, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Du kan ändra ditt abonnemang via Mitt3.

Klicka här nedan för att se exakt hur du gör:

Du kan byta tillbaka ditt abonnemang till föregående surfmängd/pris när du kommit hem från utlandet.

Vad abonnemanget kostar beror på om du har några tidigare rabatter/hårdvaror som du betalar för. Om du skulle vilja undersöka vilket pris du hamnar på, kan du kontakta kundservice så hjälper dem dig med detta.

2 svar

YasarTrådskapare
Nykomling
August 12, 2025

Hej jag behöver ändra min abonnemang tillfälligt för den här månaden dvs augusti för surf obegränsat och jag vill använda i Turkiet kostar 349 kr per månad?

Limpen
Community Manager
LimpenCommunity ManagerSvar
Moderator
August 15, 2025

Hej ​@Yasar, varmt välkommen till 3Community! 👋🏻

Du kan ändra ditt abonnemang via Mitt3.

Klicka här nedan för att se exakt hur du gör:

Du kan byta tillbaka ditt abonnemang till föregående surfmängd/pris när du kommit hem från utlandet.

Vad abonnemanget kostar beror på om du har några tidigare rabatter/hårdvaror som du betalar för. Om du skulle vilja undersöka vilket pris du hamnar på, kan du kontakta kundservice så hjälper dem dig med detta.

Har detta inlägg hjälpt med din fråga? Ge en tumme upp! Har din fråga besvarats? Markera det som ”Bästa svar”, så hjälper du andra framöver.