Besvarat

Ändra befintlig abonnemang

  • 1 November 2019
  • 3 svar
  • 135 visningar

  • Registrerad användare
  • 1 kommentar

Hej!

 

Har fått ett jobbnummer som också har 3 som mobiloperatör! Använder dual sim till min telefon och behöver inte 2 mobilnät(?). Går det att minska på gb eller ta bort internet på min “privata” abonnemang? Känns onödigt att vara dubbelkund och har dubbelinternet hos er :)

 

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang

icon

Bäst svar av JeppePeppe 4 November 2019, 09:53

Visa original

3 svar

Användarnivå 7
Emblem +36

Tjena @4mit! Varmt välkommen till 3Community :blush:

 

Vi har inget abonnemang utan surf, så det går inte att plocka bort surf från det ena abonnemanget tyvärr. Det jag skulle rekommendera att se över är att kanske flytta över ditt privatnummer till företagsabonnemanget så slipper du ha två stycken abonnemang. Annars kan du givetvis köra på din dual sim-lösning ifall du tycker det fungerar bra! :stars:

Hej, tack för svar. Vad blir skillnaderna ifall jag flyttar mitt privata nummer till företagsabbonemanget? Kan jag fortfarande använda båda numren? 

Användarnivå 7
Emblem +36

Hej, tack för svar. Vad blir skillnaderna ifall jag flyttar mitt privata nummer till företagsabbonemanget? Kan jag fortfarande använda båda numren? 

 

Nej, tyvärr går det inte att kombinera båda nummer på ett och samma abonnemang - jag tänkte ifall du hellre ville ha ditt nummer sedan innan för både företag och privat.
Men då kanske det bästa är att ha det som du har nu, med dual SIM-lösningen :thinking:

Du kan ju se över ifall det går att sänka ditt abonnemang ifall du kontaktar kundservice? Nu vet jag inte vilket abonnemang du har, men vårt lägsta abonnemang (privat) är 3Surfa 5GB för 199 kr/mån med bindningstid, 249 kr/mån utan bindningstid.

Svara