Besvarat

Ändring av abonnemangsform

  • 18 May 2020
  • 1 svar
  • 231 visningar

Hej!

Mitt namn är det Mahad och jag är så arg hos företagen tre eftersom jag är kunden  för 4 året och jag skulle gärna fortsätta hos er till nu att vara kunden. Men idag jag vill inte vara för att jag hade kontrakt att sluta i April månader och jag har pratat med kundtjänst de så till mig din sista fakturan är i April månad och de har förklarat allt eftersom jag har några abonnemang kvar som bredband som jag har tagit lit försent och jag så till er att jag vill försatta bara mitt nummer och jag ska betala bara 149 kr som abonnemang och på augusti är min sista fakturan att betala för bredband då var kommer den extra fakturan på den här gången förstår inte varför ni skicka till mig egen och jag har prov för att varje samtal från tre fick jag sms meddelande jag skickar nu med texten 

tack.

// Redigerat // - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre

icon

Bäst svar av Pettersson 18 May 2020, 09:46

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

Hej,

 

när du pratade med 3s kundservice så skulle jag tro att du har förlängt din bindningstid på abonnemanget, mot att du får en lägre månadskostnad. Den bindningstiden gäller då i ett år. Från det att abonnemanget förlängdes har man 14 dagars ångerrätt enligt lag. 

 

Om det har blivit ett missförstånd och det är ganska nyligen du hade kontakt med kundservice, behöver du kontakta dem igen så kan de se över ärendet. Här finns kontaktuppgifter.

Svara