Besvarat

AirPods utan trådlöst laddningsetui

  • 26 September 2019
  • 7 svar
  • 922 visningar

Vi har beställt två mobil ingår med senaste AirPod kan laddas med mobilen på annons tex var trädlös laddning även vi fick gammalt variant! När vi klagat de beklagar att inte hittat på 1 veckas gamla annonsen på deras hem sida? Vi blir besviken att inte fått rätt varan.

[Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Chipsgeneralen 26 September 2019, 21:07

Visa original

7 svar

Användarnivå 7
Emblem +38
Hej, är det senaste iPhone ni beställde?
för i dessa ingick AirPods med laddningsetui. Dvs inte den trådlöst laddningsbara varianten. Som jag förstod det (värdet var 1995:-) vilket är den nya varianten men utan trådlösa laddningsfodralet. Det går dock att köpa extra för ca 900:- 🙂
De kostar ju runt 1995kr med trådlöst etui?
Användarnivå 7
Emblem +40
@Matiros Jag skulle tro att 3 utgår från priserna hos Apple när de skriver ut värdet. Priset hos andra återförsäljare kan variera pga olika kampanjer osv.

Hos Apple kostar Airpods med laddningsetui 1995kr och Airpods med trådlöst laddningsetui 2495kr. 🙂
Du har rätt. Det är det vanliga etuiet som ingår. Jag beställde det trådlösa precis efter ytterligare samtal med kundtjänst. Den första killen jag snackade med hade fel vilket framgår i avtalet jag tecknade för det nya abonnemanget.

Jag tänker att ett extra aldrig skadar 😆
Användarnivå 7
Emblem +38
Nä verkligen inte. Är själv riktigt sugen på det trådlösa etuit!
Jag är med.det var annons tex airpod trödlösladdning med även jag fick gammalt variant och de redan raderat på annons
Kan det inte ha stått trådlösa hörlurar då? Vilket de ju är. Sen kostar det som sagt extra om man vill att även laddningsetuiet ska vara trådlöst.

Svara