Skip to main content
Hej.



Jag har aktiverar mitt simkort men det säger fortfarande att numret är stängt för inkommande samtal?



Jag har startat om telefonen och i mitt3 står det aktiverat.



Mvh Anne
Hej,



det låter konstigt. Har abonnemanget varit spärrat eller något liknande?
Ja precis, spärrade det för ca 1 v sedan och beställde då nytt simkort som jag nu fått..

Blir tokig att det fortfarande inte funkar:(
Hmm, spontant gissar jag att abonnemanget fortfarande är spärrat då och behöver öppnas. Men mitt bästa tips är att du kontaktar 3Kundservice när de öppnar imorgon. Om du har möjlighet att ringa är det nog enklast, då är numret 0735-300 400. Annars finns det även en chatt som du kan nå här.



När det är löst, berätta gärna vad det är så andra kanske kan få en snabb lösning 🙂
Ja precis men eftersom jag aktiverat det nya sim så borde ju spärren släppas..

Jag ringer imorgon, inte så mycket annat val;) Tack för att du försökte hjälpa:)

Hej 

mitt sim-kort fungerar inte vad ska jag göra?


Hej 

mitt sim-kort fungerar inte vad ska jag göra?

Hej @Faezehs, behöver lite mer information för att kunna hjälpa dig. :relaxed:

Har ditt abonnemang varit spärrad pga stöld/förlust eller obetald faktura?
Har du fått ett nytt sim-kort?
Har du aktiverat eSIM via Mitt3?
Har du förlängt ditt abonnemang med ny mobil?


Lämna en kommentar