Hej har tydligen packat ner mitt simkort nånstans med lösen ordet på o nu ska telefonen göra en programvaru uppdatering vilket innebär att den stängs av så hur gör jag nu?
Redigerat] - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Sida 1 / 1
Hej!
När du har startar om telefonen kommer den att fråga efter en pinkod till sim-kortet. Enklast blir om du åker till närmsta 3Butik eller ringer till kundservice för att få reda på pinkoden.
Mvh
Oscar
När du har startar om telefonen kommer den att fråga efter en pinkod till sim-kortet. Enklast blir om du åker till närmsta 3Butik eller ringer till kundservice för att få reda på pinkoden.
Mvh
Oscar
Halloj @Bipolär71 och varmt välkommen till 3Community! :-)
Flikar också in lite snabbt här och vill bara skriva att du kan få fram din PUK-kod direkt på Mitt3. Har du glömt din PIN-kod kan du ange fel kod tre gånger och därefter får du ange din PUK-kod.
Flikar också in lite snabbt här och vill bara skriva att du kan få fram din PUK-kod direkt på Mitt3. Har du glömt din PIN-kod kan du ange fel kod tre gånger och därefter får du ange din PUK-kod.
Lämna en kommentar
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.