Skip to main content
Besvarat

autogiro

  • 27 oktober 2023
  • 3 svar
  • 409 visningar

Har anmält autogiro men ändå har inte betalning skett vad är de som är fel

Bäst svar av Pettersson

@Tussi74 Hej,

 

om du anmälde autogiro och den ansökan blev godkänd nu i oktober är det först nästkommande månads faktura som kommer att dras via autogiro. Nedan finns mer information om autogiro. 

https://community.tre.se/faktura-50/ansoek-om-autogiro-781?tid=781&fid=50

 

Visa original

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • 27 oktober 2023

@Tussi74 Hej,

 

om du anmälde autogiro och den ansökan blev godkänd nu i oktober är det först nästkommande månads faktura som kommer att dras via autogiro. Nedan finns mer information om autogiro. 

https://community.tre.se/faktura-50/ansoek-om-autogiro-781?tid=781&fid=50

 


kvitton eller fakturor som sedan dras via autogiro?


frodrik91
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+40
  • Superhjälte
  • 31 oktober 2023

@Eva Rosengren 

Du kan se din faktura hos din bank när du har Autogiro . Annars kan du se den om du loggar in på tre.se eller Mitt3 appen för iPhone eller Android . Hoppas det svarade på din fråga .

/F


Lämna en kommentar


Du väljer kakor 🍪

För att ge dig en bra upplevelse av 3Community, och för att förbättra annonsupplevelsen för våra besökare använder vi kakor (cookies). Du kan när som helst ändra ditt samtycke till kakor genom att klicka på “Hantera cookies” längst ner på sidan. Genom att klicka på "Godkänn alla" samtycker du till kakor i statistik- och marknadsföringssyfte.
Läs mer om vår cookiepolicy

 
Hantera cookies