Besvarat

Avbeställa förlängning

  • 2 december 2018
  • 1 svar
  • 49 visningar

Jag vill förlänga mitt abonnemang XXXXXXXXX och fick ett erbjudande som jag ville testa, men jag kan tydligen inte förlänga mitt abonnemang förrän 28/12. Så jag råkade beställa en telefon och undrar om ni kan avbeställa den? Eller om jag kan få förlänga tidigare och få den dealen fast i en annan färg än lila på samsung galaxy s9. Vill helst ha blå. Hoppas ni förstår

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bästa svar av Pettersson 3 december 2018, 03:24

Hej,

mitt bästa tips är att du ringer till 3Kundservice på 0735-300 400 - en vardag mellan 8-18 så kan de hjälpa dig att ångra ditt köp och se över möjligheten för en förlängning av ditt nuvarande abonnemang.
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +10
Hej,

mitt bästa tips är att du ringer till 3Kundservice på 0735-300 400 - en vardag mellan 8-18 så kan de hjälpa dig att ångra ditt köp och se över möjligheten för en förlängning av ditt nuvarande abonnemang.

Svara

    Vi använder cookies

    Genom att använda 3Community godkänner du att vi använder cookies för att förbättra och anpassa din upplevelse. Läs mer.

    Acceptera Cookie settings