.
Bäst svar av JeppePeppe
Visa originalHejsan
För att avsluta ditt abonnemang behöver du kontakta vår abonnemangsavdelning på nummer 0735-300 344, så hjälper dem dig 😊
Hejsan
För att avsluta ditt abonnemang behöver du kontakta vår abonnemangsavdelning på nummer 0735-300 344, så hjälper dem dig 😊
Hej. Min plats i kön är nummer 52 och jag ringer från Portugal. Ingen bra lösning.
Hej
Jag ringde dem och pratade med dig om att säga upp mitt abonnemang. Än så länge har du inte sagt upp min prenumeration. vad är problemet?
Jag har sagt upp både mobil och bredbandsabonnemang att gälla från 1/5. Jag har fortfarande uppkoppling. Varför ?? Jag har fått bekräftelse via SMS om uppsägningen!
Vad är problemet ??????????
Jag har sagt upp både mobil och bredbandsabonnemang att gälla från 1/5. Jag har fortfarande uppkoppling. Varför ?? Jag har fått bekräftelse via SMS om uppsägningen!
Vad är problemet ??????????
Hejsan
Det är svårt att säga exakt vad som skett då jag inte har en översikt om ditt ärende. Har du valt att behålla ditt mobilnummer? I sådana fall stängs abonnemanget ned helt och hållet först när din nya operatör flyttat över numret till dem.
Skriv in ditt användarnamn eller mejladress så skickar vi ett mejl till dig med instruktioner för att återställa ditt lösenord. 🔑
3Community är ett publikt forum, så undvik gärna att dela känsliga uppgifter som exempelvis mobilnummer, personnummer, fullständigt namn eller adress.