Besvarat

Avsluta abonnemangen

  • 27 oktober 2018
  • 1 svar
  • 181 visningar

Hejsan
skulle fråga jag vill sluta med min abonnemang och lämna den telefonen som jag hade, kan ni hjälpa mig.
Mvh
icon

Bästa svar av Pettersson 27 oktober 2018, 09:27

Hej!

Har du tecknat ditt abonnemang online eller via telefon för 14 dagar sedan eller mindre har du öppet köp och kan då i många fall ångra ditt köp. Det gör du via kundtjänst på telefon 0735-300 400.

Har det gått längre tid sedan du tecknade abonnemanget och du har bindningstid kan du inte avsluta ditt abonnemang under denna tid. Du behöver då vänta ut tiden tills dess att abonnemanget går ut. Vad du har för bindningstid kan du se på Mitt3 eller ditt abonnemangsavtal.

Finns det någon anledning till att du vill avsluta ditt abonnemang?
Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +11
Hej!

Har du tecknat ditt abonnemang online eller via telefon för 14 dagar sedan eller mindre har du öppet köp och kan då i många fall ångra ditt köp. Det gör du via kundtjänst på telefon 0735-300 400.

Har det gått längre tid sedan du tecknade abonnemanget och du har bindningstid kan du inte avsluta ditt abonnemang under denna tid. Du behöver då vänta ut tiden tills dess att abonnemanget går ut. Vad du har för bindningstid kan du se på Mitt3 eller ditt abonnemangsavtal.

Finns det någon anledning till att du vill avsluta ditt abonnemang?

Svara