Skip to main content
Hejsan

skulle fråga jag vill sluta med min abonnemang och lämna den telefonen som jag hade, kan ni hjälpa mig.

Mvh
Hej!



Har du tecknat ditt abonnemang online eller via telefon för 14 dagar sedan eller mindre har du öppet köp och kan då i många fall ångra ditt köp. Det gör du via kundtjänst på telefon 0735-300 400.



Har det gått längre tid sedan du tecknade abonnemanget och du har bindningstid kan du inte avsluta ditt abonnemang under denna tid. Du behöver då vänta ut tiden tills dess att abonnemanget går ut. Vad du har för bindningstid kan du se på Mitt3 eller ditt abonnemangsavtal.



Finns det någon anledning till att du vill avsluta ditt abonnemang?

JAG VILL SLUTA ABONOMMAN 


Hej Jag Heter Ala Baran Shamsi Jag är eran kund här Jag vill inte vara kvar hos er jag vill säga upp Mitt abonnemang Nu på direkten 


@Brotre Hej,

 

om du önskar att avsluta ditt abonnemang behöver du kontakta Tre direkt, detta är ett publikt forum och det är således inte möjligt att avsluta abonnemang denna väg. Du bör ej heller publicera personuppgifter här. 

Kontaktuppgifter hittar du här


Hej jag heter Tim Jansson 

Jag vill inte vara kvar hos hos er jag vill säga upp Mitt abonnemang Nu på direkten.


@Tim Jansson Hej,

 

om du önskar avsluta ditt abonnemang behöver du kontakta kundservice. Kontaktuppgifter hittar du här.


Lämna en kommentar