Besvarat

Avsluta abonnemanget hos Comviq

  • 9 May 2019
  • 4 svar
  • 1884 visningar

Hej, jag hade flyttat mitt gamla nummer från Comviq till er när jag köpte min nya mobil, grejen är att jag betalar fortfarande abonnemangen hos Comviq OCH hos er? Skulle fet gå att ni fixar så att jag slipper o betala hos Comviq ( avsluta abonnemanget) o skicka mig ett sim-kort från 3 är ni snälla. Jag har försökt men jag lyckas tyvärr ej.
Jag var inne på en 3 butik o köpte nya mobilen med abonnemang osv o i butiken sa dem att dem kunde fixa bytet när det väl upphör.
Tack!

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
icon

Bäst svar av Pettersson 12 May 2019, 20:53

Visa original

4 svar

Användarnivå 7
Emblem +40
Hej,

är det så att du har bindningstid kvar på ditt abonnemang hos Comviq?
Nej det har jag inte. När jag var på 3 affären så sa dem till mig att dem skulle fixa det där med flytten när bindningstiden skulle ta slut
Användarnivå 7
Emblem +40
När var du inne i 3Butiken och gjorde beställningen? När tog bindningstiden slut på ditt Comviq-abonnemang? Om det var längesen (över en vecka) är det nog bäst att du ringer till 3 imorgon så de kan skicka en ny begäran om att flytta ditt abonnemang, eftersom något verkar ha blivit fel då. 🙂
Tack, ska göra det!

Svara