Skip to main content
Svar

Avsluta ett abonnemang

  • August 31, 2018
  • 1 svar
  • 5923 visningar

Hej! Kan Jag skriva ett personligt brev för att avsluta ett abonnemang hos er? (har telefonskräck så jag vågar inte ringa) Då jag har hittat ett annat bredband som jag vill ha hos er, för det gick inte att "förlänga" bredbandet som jag villa ha med samma nummer fast med ett annat tre bredband abonnemang som jag ville ha, Hittade inte där man kunde skriva in sitt nuvarande bredbands nummer för att förlänga till det andra abonnemanget jag ville ha. (har ingen bindningstid kvar på det andra bredbandet)
MVVH Malin

Bäst svar av Tristan

Hej Malin!

Du kan maila eller chatta (chatt bara vardagar 8-17) med Kundservice här:

https://www.tre.se/privat/kundservice/Kontakta-oss-0/maila-privat-ftg/skriv-til-oss/

De borde kunna hjälpa dig lösa detta då du egentligen ville ha ditt ursprungliga abonnemang förlängt och inte stå med dubbla bredband.

Värt att veta är också att du kan göra förlängningar av befintligt abonnemang när du är inloggad på Mitt3, så vet du om det inför nästa förlängning.

1 svar

Tristan
Superhjälte
Forum|alt.badge.img+10
  • Superhjälte
  • Svar
  • September 1, 2018
Hej Malin!

Du kan maila eller chatta (chatt bara vardagar 8-17) med Kundservice här:

https://www.tre.se/privat/kundservice/Kontakta-oss-0/maila-privat-ftg/skriv-til-oss/

De borde kunna hjälpa dig lösa detta då du egentligen ville ha ditt ursprungliga abonnemang förlängt och inte stå med dubbla bredband.

Värt att veta är också att du kan göra förlängningar av befintligt abonnemang när du är inloggad på Mitt3, så vet du om det inför nästa förlängning.