Besvarat

avsluta mammas abonnemang pga sjukdom

  • 10 August 2023
  • 1 svar
  • 726 visningar

Hej jag har en mamma som har ett abonnemang hos er hon

är sjuk i demens har haft telefonen ok fram till för ett knappt år sen men avvaktat då hon hade abonnemang hos er men nu Tror jag hennes abonnemang s tid tagit slut ..kan jag få hjälp att avsluta hos er. Var i affär på 3 men de kunde inte hjälpa mig där  //jag har abonnemang hos er men via min fästmö ett abbomemang på telefon 070-XXXXXXX o 070-XXXXXXX men AnnMari har tyvärr ingen användning för telefon längre  

icon

Bäst svar av Pettersson 10 August 2023, 17:11

Visa original

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +40

@Balderhv71 Hej,

 

jag skulle rekommendera att du kontaktar 3Kundservice via telefon för att få hjälp med hur du ska gå tillväga. Generellt kan en annan person inte avsluta ett abonnemang åt någon annan, men sådant brukar gå att lösa med fullmakt. Kundservice kan hjälpa dig med det du behöver.

 

Du hittar kontaktuppgifter här.

Svara