Skip to main content
Svar

Avsluta mitt abonnemang

• September 2, 2025
  • 2 svar
  • 363 visningar

Jag önskar att avsluta mitt abonnemang pga, har helt enkelt inte råd att betala 748:- i månaden. Jag är sjuk och har dryga kostnader för sjukvård och medicin. Har endast 14024:- i pension, fattigpensionär med god marginal, och dessa pengar ska räcka till allt vilket dom naturligtvis inte gör, så därför vill jag avsluta.

Bäst svar av Pettersson

@Tjalve Hej,

har du bindningstid på ditt abonnemang? Då går abonnemanget tyvärr inte att avsluta i förskott, det skulle då innebära att du tar en slutfaktura - men det går istället att överlåta abonnemanget om det är så att du har någon bekant som behöver ett nytt abonnemang 🤳

Har du ingen bindningstid kvar kan du direkt via Mitt3 byta till ett billigare abonnemang! Tre har flera olika abonnemang med olika mängd surf, som också innebär olika månadskostnader. Är det så att du, trots detta, vill säga upp ditt abonnemang - kontaktar du Tre via telefon. Kundservice kan även hjälpa dig att se över alternativ för att kunna komma ner i kostnad. Du hittar kontaktuppgifter här.

2 svar

Forum|alt.badge.img+41
  • Superhjälte
  • Svar
  • September 2, 2025

@Tjalve Hej,

har du bindningstid på ditt abonnemang? Då går abonnemanget tyvärr inte att avsluta i förskott, det skulle då innebära att du tar en slutfaktura - men det går istället att överlåta abonnemanget om det är så att du har någon bekant som behöver ett nytt abonnemang 🤳

Har du ingen bindningstid kvar kan du direkt via Mitt3 byta till ett billigare abonnemang! Tre har flera olika abonnemang med olika mängd surf, som också innebär olika månadskostnader. Är det så att du, trots detta, vill säga upp ditt abonnemang - kontaktar du Tre via telefon. Kundservice kan även hjälpa dig att se över alternativ för att kunna komma ner i kostnad. Du hittar kontaktuppgifter här.

• Trådskapare
  • Nykomling
  • September 2, 2025

Hej

Jag har ingen bindningstid kvar, så jag ska kontakta kundtjänst och få ett billigare abonnemang eller eventuellt avsluta.

Tack för ditt svar.