Skip to main content
Hej! Jag har bett om nummerflytt, då jag köpte ett nytt abonnemang då min mobil gick sönder gjorde jag detta i samband. I och med nummerflytt, avslutas mitt abonnemang hos er automatiskt? Eller hur går det till? Behöver jag avsluta? Tack på förhand, vänligen Daniella Nord



rRedigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang - Ämnets titel har redigerats för att reflektera innehållet bättre
Hej Daniella! För att kunna flytta över numret så måste abonnemanget sägas upp. Det flyttas över när uppsägningstiden går ut eller så kan man göra en såkallad "Överenskommen uppsägan", då avslutas abonnemanget när numret flyttas över! Ring in till vår abonnemangsavdelning på 0735 300 344 så hjälper vi dig med detta. Hoppas du fick svar på din fråga!
Kan tillägga att numret kommer att flyttas till din nya operatör även om du inte meddelade vår abonnemangsavdelning innan. Det som händer då är att du får en slutfaktura på uppsägningstiden (1 månad) under nästkommande månad. 🙂

Lämna en kommentar